nog effe lekker wat klimwerk vandaag - Reisverslag uit Latour-de-France, Frankrijk van jeannette enkhuizen - WaarBenJij.nu nog effe lekker wat klimwerk vandaag - Reisverslag uit Latour-de-France, Frankrijk van jeannette enkhuizen - WaarBenJij.nu

nog effe lekker wat klimwerk vandaag

Door: jeannette

Blijf op de hoogte en volg jeannette

18 Juli 2017 | Frankrijk, Latour-de-France

Gisteravond vanweg de gierende wind om half negen maar mijn tentje in gegaan.Wat word je daar gek van zeg wind om je oren. ook is het een rare gewaarwording hoor, het klinkt alsof het herfst is, je tent staat te klapperen maar als je dan de tent uitkomt is het gewoon zo warm!
Vanmorgen wat later vertrokken en in de ochtend redelijk wat bewoling dus voor het fietsen prima. Klimwerk voor vandaag was weer pittig maar ook weer erg mooi dus het blijft genieten ondanks het zweten, kreuenen en steunen om boven te komen. Ik heb het gevoel dat ikd e gehele dag in klamme natte kleding rondloop en die fietsbroek slaat aan alle kanten wit uit van het zweten. gelukkig is een wasje hier snel gedaan en ook zo weer droog

Ik bedacht me vandaag dat ik eigenlijk geen melding maak van de route die ik fietse en welke plaatsen ik aan doe. Voor iedereen die dat heel specifiek wil weten zou ik zeggen kijk op mijn strava. Als je mijn naam in combinatie met strava op google zoekt komt het wel te voorschijn. daar kan je precies zien welke route ik fiets, hoeveel ik klim en hoelang ik daar over doe.
In de verslagen zal ik aangeven waar ik gestart ben, waar ik stop en hoeveel kilometer het was. Van de afgelopen dagen zijn dit de gegevens
1 - Girona - Sant Llo....de la Muga 102 kilometer
2- Naar maureillas 50,5 kilometer
3- Naar Latour de France 61 kilometer

Morgen ga ik richting Bizanet en de planning is dat ik de dag er na Vias aan de kust ga. Als de camping daar een beetje bevalt denk ik dat ik een dagje strand tussendoor doe ;-)

Het eten blijft een dingetje, vind het gewoon zo'n gedoe om voor mezelf te koken, ook omdat de campings vaak in erg kleine plaatsjes liggen waar bijna niets te krijgen is dus en wat je kan krijgen vaak ontiegelijk duur.net hier in de ieniminie winkel een verlepte kropsla voor 3,50. us als het mogelijk is eet ik tussen de middag in een restaurant een warme maaltijd en doe ik het in de avond met ohurt, brood, kaas en fruit. Bevalt me eigenlijk wel.

Ik vind hetontzettend leuk om alle reacties te lezen via dit blog, faceboek en in de apps maar helaas kan ikniet iedereen persoonlijk terug antoorden. mar weet ik teer op de leuke berichten van jullie!!

Liefs Jeannette

  • 18 Juli 2017 - 20:54

    Nelly:

    Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat!! Leuk om zo op de hoogte te blijven van je wel en wee... en dan die spaanse families op die terrassen, zie het helemaal voor me.. nu geen Amaretto met ijs zeker?? Ik vind het maar stoer van je. Hier alles goed. Vandaag Jitse en Michel uitgezwaaid voor hun trip naar de Azoren, begint al goed met flinke vertraging waardoor ze de aansluitende vlucht Lissabon naar Azoren missen, nou ja ... dat is ook avontuur. Veel plezier aan het strand, zal wel lekker warm zijn daar..xx

  • 19 Juli 2017 - 10:18

    Bart En Miek:

    Goed om te lezen dat het lekker gaat, gelukkig geen kramp verhalen .
    Wij vinden je verslagen erg leuk zo fietsen we ook mee.
    jammer van het eten maar daar hou je toch niet zo van.
    Geniet van het strand enzo.

  • 19 Juli 2017 - 10:57

    Tineke:

    Wat heerlijk dat je nu zo aan het genieten bent,wij gaan je volgen op strava Google
    Super leuk om te kijken waar fietst in Frankrijk.Wij vinden te gek om te lezen hoe het gaat daar in Frankrijk met jou.Veel dingen zijn herkenbaar voor ons.Zet hem op blijf genieten van alles ,wij fietsen nu zeker met je mee.
    Liefs van ons ,Tineke
    Lekker een dagje strand is ook heerlijk dik verdiend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeannette

Actief sinds 12 Juni 2017
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 9031

Voorgaande reizen:

12 Juli 2017 - 10 Augustus 2017

fietsen van barcelona naar huis

Landen bezocht: